2012. november 9., péntek

Vásárlás

Apa elhívott ma, hogy ne egyedül menjen vásárolgatni, meg át kellett ugrania Nyíregyre is, és ne unatkozzon a kocsiban. Szívesen vele mentem, sokszor megyünk így kettecskén, mert én általában napközben szabad vagyok, délutáni elfoglaltságaim vannak, meg hétvégiek. Apa meg úgy dolgozik, hogy egyik héten 3 napot, másikon 4-et, de olyankor 11 órában. 

Elmentünk a kínaiban is, ugyanis apa tegnap vásárolt egy olyan MBT-s bakancsot magának (illetve a kínai verzióját. Megmondom őszintén én szívesen vásárolok a kínaiban, sokszor tartósabb egy-két onnan vásárolt ruhám, mint a márkások.) No és az utolsó darab volt, így 2500Ft-ért sikerült beszerezni. Ami meg olyan ár egy bélelt bakancsért, amire azt mondom, hogy még ha nagy is a lábamra elhordom:) No de ma visszamentünk és volt még egy hasonló, csak 37-es méretben. Úgyhogy mától nekem is van ilyen grögős cipőm:) Kicsit vonakodtam tőle először (apának már van vagy 3 és imádja, de anya nem tudta megszokni), de egyre inkább tetszik. Főleg mert apa azt mondta, hogy izmosítja a vádlit meg a feneket:D Igaz a fenekemmel nincs problémám, de az hogy egy átlagos séta jobban megmozgat, ez máris pozitív. A tapasztalataimról mindenféleképpen írok majd.

A másik meg, hogy jó vastag pamut zoknik voltak 250 Ft-ért. Hát nem hagyhattam ott. Vettem 2-2 párt nekem meg Márknak, ő egyből fel is vette, most is az van rajta:)
Egyébként rólam tudni kell, hogy szeretek költeni, de az olcsó megoldásokat jobban kedvelem. Szóval ha megtudok valami akciót, ami szerintem szuper, akkor mindenképpen megírom ide is, hátha valaki másnak is segítek ezzel.
Tehát akkor: 
Debrecenben, a Kossuth utcai kínaiban 250Ft-ért lehet kapni nagyon jó, vastag pamutzoknit!:)

2 megjegyzés:

  1. tipp: karát! olcsó cuccok és csak ott lehet már megbízhatóan 100% pamut zoknit találni.én is ott vettem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Mayában is bízom, de a karát jó tipp:)

      Törlés