2012. november 10., szombat

Programajánló: Márton napi libalakoma


Most egy kis programajánló jön. Igaz már tegnap óta tart a Márton-napi Libalakoma Egri borcsillagokkal, de tegnap is munkanap volt, meg ma is. De mégis, aki teheti nézzen ki ha tud, sok színes programmal várják a kilátogatókat, koncertekkel, táncfellépésekkel stb.(kattintásra nő a kép)

Bár az idő eléggé ellenségesen áll a programhoz, illetve míg sütött a nap nem is volt rossz, de ahogy egyre alacsonyabban jár, és már nem ér minket, úgy lesz egyre hűvösebb. De kinéztünk:)

Állítólag, ki Márton napon libát nem eszik, egész éven át éhezik" és „ki Márton Napján újbort nem iszik, egész évben szomjazik”. Úgyhogy ettünk is egy keveset, meg ittunk is egy keveset.
Az arák nem túl kicsik, de van néhány olcsó dolog is. A bazárban is, de a kaják közt is.

Itt balra az ételek árlistája, alább pedig amiket mi ettünk. Hagymás burgonya (350Ft), Párolt káposzta (300Ft),  Ludaskása (800Ft). Bár az utóbbi libanyakból van, vagyis nem sok hús van rajta, csak annak ajánlom, aki szereti. A rizs nekem túlfőtt volt. A krumpli viszont elég jó, a káposzta pedig nagyon finom volt. Elment egynek, végül is hárman ettük (anya, Márk, én). Igaz jól nem laktunk, de meg volt a liba, éhezni nem fogunk:)

A forralt bor kellemes csalódás volt. Igazi borból van, nem vizezve, érződik rajta az alkohol rendesen. Bár némi fűszert még hiányoltam belőle (az anyáé mindig finomabb:), de 150Ft-ért ittam egy decit, így már szomjazni sem fogok:)

Voltak desszertkülönlegességek, de én túl drágának ítéltem őket. Főleg a belga csokiba mártott gyümölcsöket. Pedig szivesen megkóstoltam volna:)



Ami még tetszett, az a 200Ft-os kulcstartó, igaz, bárki meg tudja csinálni otthon is, mert csak egy kis fa darab lelakkozva, rajta pedig alkoholos filccel a név, de nekem tetszett (meg én soha nem fogok tudni olyan szépen írni:)

1 megjegyzés:

  1. lehet, h nem tudsz olyan szépen írni, DE tudsz sablont nyomtatni hozzá!!! ;)

    VálaszTörlés