2012. november 26., hétfő

Hálás Hétfő #3

Újabb hétfő, újabb listák:)

Hálás vagyok, mert:

  • végre megkaptuk az új előfizetést, meg a telefonokat (bár még nem aktiválták a számot)
  • jártam egy lovardán, és meg is simogattam pár lovacska puha orrát:)
  • írtam egy jó kis cikket, bár interjút terveztem
  • találkoztam Kisasszonnyal, és nagyon jót beszélgettünk
  • ittam fahéjas-almás, karácsonyízű kávét:)
  • találkoztam anyukámmal:)
Márk listája:
  • tovább alhattam, mint Andi
  • megjött a telefonom
Továbbra is lehet csatlakozni hozzászólásban:) Ti miért vagytok hálásak a mai napon?

7 megjegyzés:

  1. Úúú, ebbe most beszállok, imádom az ilyeneket! :)

    - volt egy nagyon érdekes gyakorlatom
    - csináltam kakaóscsigát
    - fényképeztem
    - megtudtam, hogy szerdán elmegyek bulizni :D
    - a buszon együtt utaztam egy Kevin McKidd hasonmással és tök jól elbeszélgettünk
    - kitaláltam a karácsonyi ajándékokat :)

    Amúgy jó ez az ötlet, sokszor teljesen elsiklunk az ehhez hasonló apró örömök felett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy csatlakozol:) Igen, pont az apró örömök miatt hoztam létre, meg hogy ne utáljuk már szegény hétfőt:D
      Úúú a kakaóscsiga receptet elkérném*.*
      Jó, hogy időben megtudtad, nem ért váratlanul a buli:D

      Törlés
    2. http://www.femina.hu/recept/a_tokeletes_kakaoscsiga_receptje

      Ez alapján csináltam. Egyedül a töltelékben volt némi változás, ugyanis nem volt itthon kakaóm, csak pár feláldozható csokinyuszi, így őket olvasztottam be kevés olajjal és némi tejszínnel, meg kis fahéjjal. :)

      Törlés
    3. Hát akkor ez még várat magára, mert egyelőre nincs habverőnk,a piskotához is villával vertem fel a habot, nem is lett olyan magas mint amire számítottam, de szép sárga volt meg finom:)

      Törlés
    4. Legközelebb akkor munkára kell fognod Márkot, talán ő feláldozza magát a jó ügy érdekében. :D

      Törlés
    5. Igazad lehet:D Bár gyanítom, karácsonra meglesz az áhított habverő is:)

      Törlés
  2. Még hétfőre virradó éjjel az előző héthez írtam, hogy remélhetőleg lesz mit köszönni nekem is ; nos, ami van, az most nem publikus :) mailt azért küldök :)
    A.

    VálaszTörlés