2012. november 12., hétfő

Hálás Hétfő #1

Tehát az én listám mára:

  • megkaptam a fizetésem
  • apával főzőcskéztünk náluk és nagyon finom lett, és elhozhattam a felét, mert úgy egyeztünk meg (holnap kaptok receptet és képeket is:)
  • találtam nagyon szép bordó bogyókat, hármat
  • majdnem egész nap odavoltam, és Márk azzal fogadott, hogy "már nagyon hiányoztál Baba!"
  • Márk önmagától, minden kérés vagy utasítás nélkül kitakarította a hűtőt!
  • kellemes estét töltöttünk néhány baráttal


Márk listája:

  • Ettem almát, finom volt
  • kaptam tortát (igazából meglepi bulin voltunk ma és az ünnepelt barátnője hozta hozzánk a tortát, mert mi közel lakunk, és így nem volt lebukásveszély sem)
  • nem kellett rezsit fizetni (igaz a szerződés szerint minden hó 10-ig kell fizetnünk, a főbérlő elég lazán kezeli, múltkor is 12-én jött a rezsivel)
  • Andi nagyon finomat sütött nekem

Ha valakinek van listája, hozzászólásban lehet csatlakozni! Az egyetlen szabály, hogy csak pozitívat!:) 

4 megjegyzés:

  1. Jövök egy listával :)
    - nagy séta a szép időben
    - sok sok levél, nagy levélrugdosás :)
    - küldtem képeslapot Tesóméknak
    - vettem olcsón, jó könyveket
    - találtam Anyunak karácsonyi ajándékot
    - ettünk tortát, amit én sütöttem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy beszálltál:) Ezek nagyon jó dolgok:)

      Törlés
  2. 1. Novemberben először aludtam...
    1/b.(valószínűleg azért, mivel kiállt az előző napi főfájásom, szemfájásom)
    3. Gyönyörű száraz napsütés volt egész nap felénk.
    4. Meg tudtam fürdeni, ha nem is volt nagy pancsi...
    5. szalonnáztam... ;Đ
    6. Estefele bablevest főztem, újmódit, nem áztattam a babot, hogy maradjon benne a keményítő és B-vitamin- Estrella javaslata volt, és de finom lett... ;Đ
    7. Nem ordítottam le a fejét senkinek egész nap... O:) na de ez kinek jó most akkor? :/ xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezek is mind jók, csak így tovább!:D De régen ettem szalonnát(nyami:)
      Finom volt a bableves? Bablevest még nem főztem, amjd kérem a receptet:)
      A leordításmentes nap pedig neked is jó, mert nem stresszelted magad fölöslegesen:D

      Törlés