2012. november 13., kedd

Filces tábla

Elkezdtek besűrűsödni a napok és a programok. Kezdődnek a vizsgák és beszámolók Márknak is, nekem is. Neki két suliban kell helytállnia, nekem meg háromban. Ezért kitaláltam, hogy veszünk egy filces táblát, egy fél éve néztem ki egy kis papírírószerben 2000 Ft-ért egy tökéletes méretűt.

Már elterveztem, hogy az egyik oldalon a "nemsokára-elfogy" lista lesz, míg a másikon az aktuális napi teendők listája. Így ha valamit megtettünk/megvettünk, mehet mellé a pipa. Átlátható, praktikus, szép.

Ma Csacsival be is mentünk két papírírószerbe, az egyikben nem találtunk, a másikban meg 5500 Ft volt ugyanaz a méret... Ennyiért nem kell. Úgyhogy Márk holnap megnézi, hogy abban a kis papírírószerben az Egyetem környékén megvan-e még. Remélem igen:)

1 megjegyzés: