2012. november 8., csütörtök

Tobozok

Most egy kicsit más, bár lakáshoz köthető:)

Ma elmentünk az egyetemhez ügyeket intéztünk, aztán átmentünk sétálni a Nagyerdőre. Végre!:) Már jó pár napja mondogatom Márknak, hogy menjünk ki valamikor terméseket gyűjteni, és végre elmentünk. Ott is töltöttünk legalább másfél órát sétálgatva, gyűjtögetve. Aztán egy nagy szatyor terméssel tértünk haza:) Volt benne többféle toboz, makk sisakkal és anélkül, dió, bogyók.

Ugyanis elhatároztam, hogy ha már ketten együtt, csak mi, új lakás, minden tiszta lappal, legalábbis ami a lakást illeti, akkor idén én készítem el az adventi koszorút:) Meg díszeket a fára, meg a lakásba. 

Ma annyit csináltam, hogy elvettem őket és elkezdtem ötletelni. Arra jutottam, hogy jobban néznek ki ha le vannak lakkozva. Találtam egy régi átlátszó körömlakkot, ami már félig be volt száradva, öntöttem hozzá egy kis körömlakklemosót hígításképp, és azzal kezeltem le. Tényleg sokkal szebb:)

Aztán elővettem a többi régi lakkot is (még jó, hogy nem dobáltam ki őket költözéskor), és találtam egy olyat, ami alapvetően halványlila, apró csillámokkal. Azt is kipróbáltam, és szinte teljesen átlátszó kis csillogással.

Aztán kipróbáltam még egy pirosat, egy kéket, egy lilát és egy narancssárgát is, és a végeredmény ez lett:

A bal felső a sima átlátszó, a jobb felső és az alsó kicsike a lilás-átlátszós-csillogós, a többi pedig azt hiszem egyértelmű:) 

Igazából nekem mindegyik tetszik, de abban egyeztünk meg Márkkal, hogy a piros és a kék lesznek az idei karácsonyunk színei, így igyekszem majd ezekkel a színekkel díszíteni a lakást, a koszorút, és majd a fát is.

Aztán láttam még egy tök jó trükköt valahol a neten nemrég, egy toboz, egy masni szalagból, és kész is, ezt is megcsináltam, majd megmutatom:)

Na meg vettünk hósprét is, kíváncsi leszek, miket fogunk alkotni vele:)

Jaj, és rendszereztem a fonalaimat, és rájöttem, hogy eléggé megcsappant a készlet. Na meg tű-cérna nem is volt a lakásban, de tegnap anyával kiselejteztük az övét, amiből sok volt elhoztam, na meg egy feketét, ami alap. Meg egy tűkészletet is. Úgyhogy alakulgatnak a dolgok szépen:)

2 megjegyzés:

  1. tipp toboz díszítéshez: hajlakkal is lefújhatod őket, talán egyszerűbb,mint kenegetni és különböző csillámporok megragadnak rajta, csak többször át kell fújni. Emlékszel a szalcsis cippőmre?azt is úgy csináltam,mert nem találtam a ruhámhoz cipőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem, az vicces volt:) Igen, ez jó ötlet, de jelenleg nincs hajlakk itthon, és a tobozok is nagyjából készek, de legközelebb alkalmazom:)

      Törlés