2012. november 25., vasárnap

Születésnap, macipalacsinta

Ma van Márk születésnapja, úgyhogy ez okból éjfélkor ajándékoztunk, megkapta Angliából a kedvenc focistájának képét aládedikálva. (kettőt is róla:) Tortáztunk is, csináltam finom tortát, piskótaformában sütöttem piskótát, aztán rá vaníliapuding és bele banán.

Reggelire extra tervem volt, korábban keltem (ami nem volt nehéz, mert nagyon fáradt volt a kisszivem) és kimentem reggelit gyártani. Amerikai palacsintát csináltam, ezen recept alapján. (egyébként ez a kedvenc receptes oldalam, rengeteg féle kategória van, plusz funkciója pedig a Mi van a hűtődben? alkalmazás, ami segít receptet keresni néhány alapanyag beírásával). Annyiban készítettem másként, hogy nem hagytam 2 órát pihenni, és a plusz tojássárgáját sem vertem fel, hanem ezek elhagyásával csináltam. De így is nagyon finom volt. Ja és mint látható macikákat csináltam belőlük:)

Ezután pedig a régi Loki pályára mentünk autóversenyt nézni, ingyen, sajtójeggyel:)

Délután anyáék is jöttek, hozott egy tál rakott krumplit, mert ez Márk kedvence.

4 megjegyzés:

  1. Na ez igen! :) Boldogot kedves Márk! :) Még sokat, így együtt. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem mellesleg a sajtójegyek miatt igazán irigykedek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, hát van előnye annak, ha az ember gyakornok:)

      Törlés