2012. november 27., kedd

Karácsonyi készülődés

koszorú alap
Ma miután tanultam egy sor pszichológiát, nekiláttam az adventi koszorúnak (hiszen vasárnap már jön az első gyertyagyújtás!:), és néhány karácsonyi dísznek.

félig kész koszorú
Az adventi koszorú alapja ez lett. Tűlevelűekből dolgoztam, szépen kötögettem őket zöld fonallal össze, míg végül egy kör nem lett belőle. Aztán körbetekertem egy piros szalaggal, majd a piros és kék bogyókat pakoltam fel rá. Nem végleges a kinézete, még változhat hétvégéig:) Na meg persze a gyertyák is hiányoznak egyelőre róla.

karácsonyi dekoráció
Aztán volt két gallyam, szintén valamilyen örökzöld. Abból készítettem ezt a kis kedves díszt. Még állandó helye nincs, egyelőre az előszobában lévő fali kulcstartón csüng. Nekem máris nagyon karácsony hangulatom lett ezektől:) 

A tobozok színezését tovább folytatom, a leendő karácsonyfára is rakni szeretnék majd belőlük. 

Közben folyton agyalok, hogy milyen díszeket lehetne még kitenni, szerencsére elég sok kreatív dolgok ki lehet találni filléres (vagy ingyen szerzett) alapanyagokból.

Most, hogy új lakás, együtt, gy az izgi, ha saját hagyományokat csinálunk. Az adventi koszorú az biztosan az lesz, meg a közös főzőcskézés és étkezés ezeken a vasárnapokon. A többi menet közben kialakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése