2012. november 19., hétfő

Hálás Hétfő #2

Már megint hétfő, hát legyen ismét hálás:)

Az én Hálás listám:
  • sok kihagyás után vezettem, ráadásul a kölcsönkocsit, egy kis suzuki swift-et, ami szervós, én meg 4 éve csak sima kormányos vezettem. Elsőre furcsa is volt a kormány is, a fék és a gáz is.
  • leadtam pár papírt, amit már rég le kellett volna
  • utolértem magam a Gossip Girl című sorozat részeivel
  • írtam két cikket
  • találtam két csudajó programot, amiken jó volna részt venni
  • Márk beágyazott és összerámolt, mire hazajöttem
  • átjött egy barátunk, aki mostanában ritkán van Debrecenben
  • megtaláltam egy fiú diákigazolványát és személyijét, amit elhagyott
  • játszottam Macival (kutyusom anyáéknál)


Márk listája:

  • befejeztem a szakdogámat
  • Andi hagyott reggel aludni
  • Andi megtalálta a számot, amit régóta kerestem
És itt a zene:
Továbbra is várom a ti listáitokat is:)

5 megjegyzés:

  1. Hú már megint hétfő! :D
    Igaz már nem, de jövök egy listával, ami most talán kicsit rövid lesz. :)
    - szépen sütött a nap, nem volt se eső, se köd
    - együtt vásároltunk be
    - együtt főztünk vacsit
    - szépen növekszik az átültetett vitorlásvirágom (bízok benne, hogy az orchidea is túléli a barbárságom. :) )
    Most ennyi, de ma is szép az idő!

    VálaszTörlés
  2. Az sose baj, ha rövid, de legalább van, amiért hálás vagy;) Amúgy tényleg szép idő volt ma is meg tegnap is, itt is:)

    VálaszTörlés
  3. 1. "Ügyintéztem", és nem ettek meg a hivatalnokok
    1./b. én sem őket. (öregek... :D) /amúgy sikerült, így szerdán visszatekintve főleg./
    2. Itt délen olyan szépek a délelőttök most még november második felében is!
    3. "Bevásároltam"... jól sikerült, nem volt drága annyira
    4. "asdfghhhh" (EZ A PONT TITKOS! ;Đ pedig nagyon is fontos, ezért dünnyögtem ide)
    5. aludtam... :)
    nem jut eszembe több, így visszagondolva, de ezt tudom, "elvoltam magammal" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az errefelé is ritkaság, ha türelmesek a hivatalnokok:D
      Itt is szépek még a délelőttök:)

      Törlés
  4. Nehéz napom lesz ma nagyon... Remélem lesz mit megköszönnöm este.... :)

    VálaszTörlés