2012. november 23., péntek

Ajánló: Masits István

Szerdán szerencsém volt találkozni, és kicsit megismerkedni egy csodálatos festőművésszel. Masits István az AKT Társulat tagja. A társulat már 20 éve működik, ennek örömére még látható a jubileumi kiállításuk a DMK Belvárosi Közösségi Házában november 30-ig. 

Szerdán Csacsival mi is ellátogattunk a kiállításra, ahol az a hír fogadott, hogy az úr ingyen készít rólunk egy portrét. Úgyhogy le is ültem a székbe, és kb. 15 perc alatt egy szuper kép készült rólam. Furcsa érzés volt ott ülni, egyrészt nem szeretek középpontban lenni, másrészt azt se kedvelem, ha sokáig néznek. De közben végig beszélgettünk, ezért az elején fellépő kellemetlen érzések hamar elszálltak.

Masits István: Őszi Erdő
Megtudtam, hogy Masits István 25 éve fest, rajzol, és fényképez is. Mindig nála van a fényképezője, és ha meglát valamit, ami megihleti rögtön kattint, aztán otthon, nyugodt körülmények között kis is dolgozza. Festészetére a realizmus és az impresszionizmus jellemző, nem tud azonosulni az absztrakt dolgokkal. (ezzel én is így vagyok). 

Nem tudom a pontos okát, hogy miért festek, mint ahogy azt sem tudom, miért születünk, és miért halunk meg!” Masits István

István egy rendkívül közvetlen, aranyos ember. Örülök, hogy találkoztam vele, és remélem még sokszor fogunk együttműködni dolgokban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése