2012. november 7., szerda

Ágybareggeli

Bundás kenyér és meleg mézes tea:)

Mivel ilyen szerencsés vagyok, hogy ma ágybareggelit kaptam, ezért ma kicsit a kapcsolatokról kialakított nézeteimről általánosságban:) A mi kapcsolatunk nem volt zökkenőmentes, de erről talán máskor:) 

A kapcsolat egy kényes téma. Az emberek általában nem szeretik kiteregetni a "szennyest", pedig sokszor jót tenne nekik is és a kapcsolatuknak is. Mert belülről és kívülről egészen másokat lehet észrevenni.

A minap beszélgettünk egy barátommal néhány ismerősünk kapcsolatáról. Arra jutottunk, hogy sokan kapcsolatfüggők. Én nem azt mondom, hogy nem szuper, ha van aki mindenestől szeret, veled van jóban-rosszban, sőt, ez a világ legjobb dolga. DE ha valaki csak azért van a másikkal, mert nem szeret egyedül lenni, azt már nem tartom egészségesnek. Vagy csak azért, mert "hasznos" ha vele van, segít ilyen-olyan ügyekben, meg néha azért jó vele. Itt a kulcsszó a néha.

Én amondó vagyok, hogy ha egy kapcsolat nem tesz boldoggá, akkor nincs értelme. De mindeközben azt is mondom, hogy ha még menthető a helyzet, akkor törekedjünk a megjavításra. Ha mindkét fél nyitott erre az opcióra és mindketten akarják, hogy jobb legyen, és olyan mint régen (vagy még jobb), akkor azt mindenképpen meg kell próbálni. De ha ezt csak az egyik fél szeretné elérni, úgy nem fog menni. A párkapcsolathoz két ember kell. Se több, se kevesebb.

Tehát egyrészt javításpárti, másrészt szakításpárti vagyok. Illetve nem is igaz, én boldogságpárti vagyok. És úgy gondolom, hogy a szenvedés nem tartozik a boldogsághoz. Lehet az előzménye vagy az utána következő fázis, de a kettő egyszerre nem lehetséges.

Úgy hiszem, nem érdemes feladni magunkat egy kapcsolatért. A tökéletes kapcsolat (mert igenis létezik ilyen, higgyetek benne bátran:) az, amelyikben teljesen önmagad lehetsz úgy, hogy a párod is önmaga, és így éltek teljes harmóniában. Egyik sem kerül a másik elé, teljesen egyenlőek vagytok, és teljesen elfogadjátok egymást. Hiszek benne, hogy mindenki megérdemli ezt, és abban is, hogy egyszer mindenki megtalálja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése