2012. november 5., hétfő

Bemutatkozó

Üdv Kedves Olvasó!

Csibe néven kezdem ezt a blogot, mert ez a kedvenc becenevem. Egy jó barát ragasztotta rám azért, mert folyton csipogok (azaz beszélek), kicsi vagyok és aranyos (állítása szerint). Azzal, hogy ezt a nevet választottam végül is behódolok az igazának.

Azért hoztam létre ezt az oldalt, mert nagy fordulat következett be az életemben, és szeretném ezzel kapcsolatban megosztani a tapasztalataimat, ötleteimet, tanácsaimat. Ha kell, ha nem:) Ez a nagy dolog a költözés. Na de nem ám akármilyen. Augusztus 31-én elköltöztem a szülői fészekből albérletbe a Szerelmemmel (hívjuk ezután csak Márknak:). Már a legelején el akartam kezdeni írni erről, de sok volt a teendő, aztán ki is ment a fejemből, de mindent dokumentálunk, így könnyű lesz visszaemlékezni.

Röviden rólam, persze a Csibe elég sok minden elárul, de azért mégis: debreceni születésű vagyok, anyukám faluról, apukám kisvárosból jött ide. Már 22 éve boldogítom a világot, ezalatt az idő alatt elvégeztem az egyetemet (magyar alapszakos bölcsész, kulturális asszisztens specializációval), már 2 éve dolgozom idősgondozásban, ezért február óta elkezdtem egy tanfolyamot ezzel kapcsolatosan (Szociális gondozó és ápoló), szeptember óta pedig újságíró tanfolyamra járok, némi fotóriporter képzéssel, valamint egy harmadik tanfolyamot is elkezdtem (Marketing- és reklámügyintéző), továbbá október óta egy netes újságnál vagyok gyakornok. Mint látható, elég sokoldalú vagyok:) De ami biztos, hogy imádok írni.

És hogy hogy van időm minderre? Hát néha nehezen, de csak időbeosztás kérdése az egész. Rangsorolni kell, és annyi időt fordítani mindenre, amennyit muszáj. Remélem mindezek mellett elég időm jut majd erre az oldalra is:)

Összességében a blogom az együttélésről, a kapcsolat(ok)ról, a háztartásról, az életvitelünkről fog szólni. Remélhetőleg hasznos tippekkel mások számára is.

Kezdetnek ennyit, legközelebb jövök a kezdeti dolgokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése