2012. november 20., kedd

Konyhatakarítás

Ma beléptem a konyhába, és majdnem szívbajt kaptam a rumlitól. Úgyhogy gyorsan lefotóztam, és nekiálltam takarítani.

Először elmosogattam, majd míg száradtak a dolgok, addig megreggeliztem, aztán folytattam. Kisikáltam a mosogatót, a szárítót, aztán a pultot. Később a mosogató alatti szekrényt, majd a gáztűzhelyet, és végül az asztalt és környékét. Íme két előtte/utána kép.


Nem tartott olyan sokáig mint gondoltam, és közben szinkronos sorozatokat "néztem" laptopról. Kellemest a hasznossal:)

Egyébként van, hogy nehezen veszem rá magam a takarításra (velem született lustaság), de az motivál, hogy sokkal jobb érzés egy ilyen konyhában vacsizni, vagy főzni, ahol minden ragyog és rend is van, mint egy rumlisban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése