2012. november 10., szombat

Kipróbáltam: Aqua Elixis

Az új magyar csodaital.

Aki nem hallott volna még róla, annak elmondom:

A Szentkirályi Ásványvíz alkotta meg, egy éves előzetes fejlesztések útján. Az üdítő Szentkirályi alapú, frissítő hatású, 31 magyar gyógynövényt tartalmaz, 1 literes kiszerelésben kapható.


Saját vélemény:

  • illat: nekem tetszik, a kólás gumicukorra emlékeztet:)
  • íz: furcsa. Kicsit kólás, kicsit alkoholmentes unicumos.
  • utóíz: gyógynövényes
  • állag: nekem túl szénsavas (bár alapból nem vagyok szénsavas párti... ezért van a képen is kiskanál a pohárban, ugyanis ha már muszáj szénsavast innom, kikavarom a bubikat.)
  • csomagolás: szerintem kicsit gnóm az üveg alakja, bár én pártolom az 1 literes kiszereléseket (mert szerintem hasznosabb az 1 literes, mint a fél literes, ha pl 9-15-ig tanfolyamon vagyok, persze rövidebb távon a kis üveg praktikusabb) *Kihagytam a kalocsai mintát az üvegen. Bár fotón nem is látszott. De nagyon magyar.
  • ár: a mi kisboltunkban 220Ft/liter. Mindenki döntse el, hogy megéri-e ennyiért valamit inni, ami magyar. (Én maradok a csapvíznél)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése