2012. november 15., csütörtök

Hol áll a fejem?

Forrás: google
Kicsit kaotikus a helyzet itt jelenleg... Az egész hetem egy rohanás, ide-oda kell menni, ezt intézni, azt intézni, hozzá elmenni, vele találkozni, ezt csinálni, azt csinálni. Amit részben élvezek, mikor rég látott baráttal találkozok, de mikor egész nap fáradt vagyok, azt a részt kevésbé.

Ma például elnéztem egy órával az időt. Odamentem már 3-ra a tanfolyamra, mert negyedkor szokta kezdeni. Sehol senki. Felmentem a teremhez, ott se senki. Na mondom tuti elmarad az óra, csak engem felejtettek el tájékoztatni róla... Erre hazabaktatok, és valamivel később rájövök, hogy nekem 4-re kellett volna ott lennem. Na de akkor már késő volt.

Közben szombaton dolgozat marketingből, és már kiírtam miket kéne tudni, de még nem volt időm elkezdeni. Elővettem az angolt is, ami 3 és fél éve nem volt a kezemben... Mert szombaton 8-12:40-ig angol óránk lesz a tanfolyamon (vagyis Márknak német), és jó lenne legalább arra emlékezni, hogy egy egyszerű mondatot hogy kell helyesen összerakni.

Hát remélem nektek jobb napotok volt, és nem néztétek el az órát!:)

Jól jött volna ma az a filces tábla!:) De időközben kinéztem egy másikat, neten, de Debrecenben. Úgyhogy lehet nemsokára lesz egy, ráadásul normális áron.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése