2012. november 18., vasárnap

Kis betekintés

a filces táblánk:)
Fel lett téve a filces tábla végre:) És ketté lett osztva, jobbra a Márk teendői, balra az én teendőim kerülnek fel minden este. Meg persze, ha napközbe jön valami, akkor azt is felírjuk. És ha elvégeztük, akkor jön a pipa:)

Ma egyébként elég zsúfolt napom volt, mostam, teregettem, vasaltam, bosszankodtam a mosógép miatt, ágyneműt cseréltem, rendet raktam a hálóban, és az előszobában. De jutott időm arra is, hogy Nórival szkájpoljak (jelenleg Angliában tartózkodó barátnőm). Egyedül olvasásra nem volt időm a ma felírtakból.

És az előszobánk, amit kereken 15 percig tartott tetőtől talpig kitakarítani, áttörölni, felseperni a bútorok elmozgatásával, és visszapakolni.
az előszobánk
Ha saját lakásunk lesz, abban tuti, hogy járólap lesz, nem pvc. És az ajtók is jobbak lesznek. De jelenleg ez is tökéletesen megfelel:)

2 megjegyzés: