2012. november 22., csütörtök

Paprikás krumpli egy kicsit másképp (leves)

Ma ismét sikerült "elrontanom" egy ételt. Paprikás krumplinak készült, de valahogy nem akart elfőni a leve. Viszont a krumpli meg már meg volt főve rendesen, és a virsli is, szóval gyorsan kellett cselekednem. Találtam a hűtőben főzőtejszínt, és azzal, meg egy kis vízzel felöntöttem, úgyhogy paprikás krumpli leves lett ma ebédre. Ha már így "elrontottam", megosztom veletek a receptjét.

Paprikás krumpli leves:

Hozzávalók:
  • 1 hagyma
  • 1 kg krumpli
  • só, bors, paprika, delikát
  • tejszín
  • virsli
  • víz
Elkészítés:
  • 1 hagymát felkockázunk, kicsit megdinszteljük
  • a felkockázott krumplit belekeverjük, majd ízlés szerint ízesítjük
  • felöntjük vízzel, amennyi éppen ellepi
  • maxon főzzük, míg fel nem forr, aztán takarék
  • ekkor kerül bele a felkarikázott virsli
  • mikor a krumpli már megfőtt, jöhet bele a tejszín, és igény szerint még víz
  • összerottyantjuk és kész is
A paprikás krumpli sem túl bonyolult recept, ezért ez sem. Kenyérrel vagy anélkül fogyasztható.

6 megjegyzés:

  1. Krumplileves!
    Jó ötlet, mert erre most nem gondoltam, - csak úgy, ahogy én szeretném... ha még emlékszek rá. Na majd megcsinálom késő este.
    (nem virsli, hanem kolbász, és tejföllel,majorannával, savanyűn kicsit... :) barna kenyér mellé/bele... ;Đ )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, ha ihletet adtam:) Ez ilyen "gyorsan csináljunk vele valamit, mert így nem lesz jó" leves lett:D

      Törlés
  2. Ha így elunod, pici, egy csipetnyi tárkonyt is lehet tenni bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megjegyzem:) mondjuk most nincs itthon, de egy köpésre van a bolt:)

      Törlés
  3. Majdnem mindig az ilyen "elrontott" ételekből összehozott véletlen receptekből lesz a legjobb végeredmény. Fini! :) Hétévégén úgyis csak magamra kell főznöm, tuti megcsinálom. Nyamm. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mondd el milyen lett:) Igen egyébként a hirtelen ötletek általában beválnak nálam is:) (most vettem észre, hogy a virsli lemaradt a hozzávalólistáról, pótlom is)

      Törlés