2012. november 11., vasárnap

Házi készítésű naptár

Mivel három tanfolyamra járok egyszerre (sokszor ütköznek is), meg dolgozom is, és gyakornok is vagyok, ezért mindenképpen szükségem van naptárra és határidőnaplóra.

A naplót már szülinapomra megkaptam, egy gyönyörűséges kis határidőnapló anyóséktól:)

A naptár pedig nekem a falra kell a szobába, hogy előre lássam, mikor mi lesz. Egy ideje én gyártom a naptárat, egy hónaposat, amin szépen át tudom tekinteni, hogy mikor melyik suliba kell mennem, és mikor hol írok dolgozatot. Januártól venni akartam, de most olyan jólesett kicsit foglalkozni vele, meg kreatívkodni picit, hogy lehet mégsem veszek, hanem továbbra is megoldom házilag:) Jó kicsit néha kikapcsolódni, díszítgetni, rajzolgatni, aztán nézni egy hónapig az aktuális alkotást:) Ha gyerkőc lenne, akkor meg egyértelmű, hogy ő/ők csinálnák az aktuális hónapnak megfelelő fejlécet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése