2012. december 31., hétfő

Hálás Hétfő #8

Először is előre is BOLDOG ÚJ ÉVET mindenkinek! Legyen a 2013-as év boldog, szeretetben, szerelemben, sikerekben gazdag! :)

Amiért hálás vagyok:

  • gyorsan elröppent a 4 órás buszút plusz az 50 perces várakozás
  • majdnem egy hetet tölthettünk anyóséknál
  • sokat játszottunk a Scrabble-el
  • hoztunk finom lekváros derelyét
  • Szivi végre levágta a haját
  • kaptam cuki fürdős szettet
  • elolvastam a Nyár és New York című könyvet, amit Szivitől kaptam karácsonyra
  • csodálatos volt a tűzijáték ködben:)

5 megjegyzés:

  1. Azért előbb még csak éljük túl ezt a szilveszteres hétfőt... aztán ezért önmagában hálálkodhatunk! xD
    BOLDOG ÚJ ÉVET NEKTEK!

    VálaszTörlés
  2. Boldogságos Új Évet! :)))

    Amiért én hálás vagyok:

    - ötös lett az első vizsgám
    - mindenki örült a karácsonyi ajándéknak
    - végre olyat tanulok, ami érdekel is :D
    - nincs hó és annyira hideg sem, süt a Nap (na nem pont most, de úgy általában :D)
    - még nem süllyedtem teljes apátiába a ötvenmillió tétel miatt és egész jól bírom az éjszakázást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúú, nagyon ügyes vagy gratulálok!:)
      Én is örültem, mikor harmadéven végre olyat tanultam, amiért elkezdtem az egyetemet...:D
      Kitartást az éjszakázáshoz!:)

      Törlés
    2. Hajráhajrá, innen is! Veled vagyunk. :) És boldog új évet mindenkinek! :)

      Törlés
    3. Köszi Andi, köszi Évi. :')

      Neked is boldogságos új évet! :)))

      Törlés