2013. január 1., kedd

Számvetés 2012

Január: Miután az előző cég tönkrement, kiderült, hogy egy új cégnél ismét dolgozhatok egyetem mellett 4 órában 

Február: csodálatos Valentin napom volt (sajttorta, forrócsoki, mozi), az első olyan, amit párkapcsolatban töltöttem, hóembert építettünk, babát látogattunk 

Március: elkezdtem a szociális gondozó és ápoló tanfolyamot, temetésen voltam, egészségileg padlón voltam, de csodálatos évfordulót ünnepeltünk Gyulán Szerelmemmel (3 naposat:), bowlingoztunk, apáék első koncertjén voltunk 

Április: kész lettem a szakdogámmal (Hogyan él tovább József Attila) 

Május: 5ös lett a szakdolgozatom 

Június: 5ös lett az államvizsgám és a védésem is, elkezdtünk albérleteket nézni, életem első igazi állásinterjúján voltam 

Július: diplomaosztóm volt, 4 éves lett a naplóm, kiderült, hogy mik a betegségeim, megtaláltuk a tökéletes albérletet és le is foglalóztuk, Ugornyáztunk a haverokkal, Nyírbátoroztunk kettesben, esküvőn voltunk, horgászni mentünk 

Augusztus: Vörösváraztunk, vettem sok könyvet, kivették a mandulámat, beköltöztünk a közös albérletünkbe 

Szeptember: először főztem az albiban, másfél évesek lettünk, először mostam a fura mosógéppel, elkezdődött az újságíró- és a marketinges tanfolyam, gázcsőfelújítás miatt 3 hétig nem volt gáz 

Október: Gyakornoki munkát kaptam egy netes újságnál, végre újra volt gáz, Romániában voltunk pár napot egy nagyon jó barátomnál, szülinapom volt 

November: elindítottam ezt a blogot, több mint 50 cikkem van a neten a gyakornokságból, autóversenyen voltunk sajtó pass-al, saját készítésű adventi koszorút csináltam, portrét rajzoltak rólam ingyen, 

December: összevesztem valakivel, járt a Mikulás, Szerelmem leállamvizsgázott, együtt töltöttük kettesben a Szentestét, volt saját karácsonyfánk, előtte és utána pedig a családainkat látogattuk végig, két hónap után végre haza tudtunk jönni az Ő szüleihez, a szilvesztert Debrecenben töltöttük, cikkeim száma megközelíti a 100-at:)


Hogyan telt a Ti szilveszteretek? Fogadtatok meg valamit az új évre? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése