2012. december 19., szerda

Ajánló: A hobbit

Hétfőn moziban voltunk, mégpedig a hobbitot néztük meg. A történet A Gyűrűk Ura előzménye, Zsákos Bilbó kalandjáról szól a törpékkel. Itt még igencsak fiatal Bilbó, Martin Freeman alakítja, aki a Sherlock című sorozatban Watson doktor. Nekem néhol elég nyápic, nyafka volt... De valószínűleg ez volt acél, engem néha idegesített a szerencsétlensége.


Gandalf szinte szó szerint rátukmálja a kalandot Bilbóra. Így hát 13 törpe mellett ő is útnak indul. A törpék viselkedése, amikor Bilbó házában vannak, szerintem durván el lett túlozva, gusztustalan. 

A történet során találkozunk orkokkal, tündékkel, koboldokkal, és Gollam is feltűnik.

A sztori izgalmas, jócskán kibővítették a könyvhöz képest. Még két része várható, de a következő sajnos leghamarabb egy év múlva.

Nekem nagyon tetszett, majdnem három órás, de végig magával ragadott. Néhol picit túlzásnak tűnt az elidőzés, de többnyire rendesen pörgött a történet. 

És a legjobb dal belőle: 

8 megjegyzés:

  1. Szerintem Bilbó nagyon jól játszotta az ügyefogyott hobbitot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jól játszotta, a Sherlockban is hasonló volt a karaktere. De maga a karakter nem volt szimpi az ejeén, mikor túl nyomi volt:D

      Törlés
  2. Szerintem Bilbó nagyon jól játszotta az ügyefogyott hobbitot :D

    VálaszTörlés
  3. Sztrájkolsz? :)
    (mert remélem, nem vagy beteg!)

    VálaszTörlés
  4. (Más: amúgy a "hálás hétfő" karácsonyi felfüggesztése gondolom szándékos. Kiterjesztheted dec. 31-re is :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem függesztem fel, csak késett!:) Kellemes ünnepeket neked!:)

      Törlés