2012. december 10., hétfő

Hálás Hétfő #5

Azén listám:

  • csodálatos a megmaradt hó
  • szép hétvégém volt a szüleimnél
  • játszottam Maci kutyámmal (a képen ő látható <3)
  • volt időm olvasni
  • lebeszéltem egy találkát szerdára, valakivel, akit régen láttam
  • Szerelmem utolsó vizsgája 4-es lett, már csak az államvizsga maradt
  • alacsonyabb lett a rezsink mint múlthónapban:)
  • isteni finom és nagy tonhalas-tojásos szendvicset ettem, ráadásul 200 Ft-ba sem került:) (éljenek a megfelelő emberekkel kialakított pozitív kapcsolatok:)

Várom a ti listáitokat! Ti miért vagytok hálásak a mai napon (vagy az elmúlt héten)?:)

18 megjegyzés:

  1. Már rég eldöntöttem, hogy csatlakozom, de valahogy mindig lemaradtam... most viszont időben itt vagyok.:)

    - ma kaptam egy rakás jó jegyet és dicséretet
    - már nem is vagyok ideges a holnapi zh-k miatt
    - kezdek jobban lenni, reggel óta nem kapar a torkom
    - láttam egy baglyot
    - nagyon jó volt hajat rázni az előbb egy kis AC/DC-re

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy csatlakoztál:) Sok sikert mára a zhkhoz!:) Az AC/DC elég jó feszültséglevezető;)

      Törlés
  2. - meglett az utolsó vizsgám (4-es)
    - kevés volt a rezsi
    - Baba csinált nekem krumplis pizzát :)

    VálaszTörlés
  3. Én megint késve jövök, de nem akarok kimaradni. :) De megint nem sok jó jut eszembe tegnapról. :)De építettem minihóembert. Igaz lefagyott a kezem. :) Nekem most túl nagy ez a hó, főleg az úton. De nincs mit tenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt pont jó most a hómennyiség:) Bár mi nem építettünk hóembert:)

      Törlés
  4. De azért kipótolom azzal, hogy hétvégén voltunk múzeumban, Munkácsy munkáit csodálhattuk meg. Mellé még olcsón is. Vasárnap beszéltem Anyuval és Nővérkémmel is, mellé még láttam Unokaöcsit, és olyan aranyosan kacagott. Mert korábbi dologért is hálás lehetek. Meg ne legyen túl negatív.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A múzeum tök, jó, én jó régen voltam. Óóóó, a babák meg olyan édesek:))) ÉS bizony, korábbi dologért is lehet hálásnak lenni:)

      Törlés
  5. -csodás, meghitt perceket tudok együtt tölteni a szerelmemmel a vizsgaidőszak ellenére is :)
    -felavattam a turmixgépem
    -kiderült h egészséges vagyok :)
    -karácsonyi ajcsik majdnem letudva
    -sikerült magam nagyon ügyesen visszafogni az ikeában
    -esett a hó és nem ment -2 fok alá a hőmérséklet
    -egyre több ötletem van a blogomhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de örülök, hogy te s beszálltál:) És mindennek örülök, amt leírtál!:) Főleg az Ikea nagy dolog:D Egy olyan turmixgépet énis elfogadnék:) A blogodat meg mindig várom:)

      Törlés
  6. hmmm , csak csak szaporodunk, és már önmagában ezért is hálásnak kell lenni a hétfőknek (is) :)Lám, még Márk sem neked diktált most, hanem maga ír! xD XD
    Nálam a szokásos "privát" dolgok a mérvadóak (küldöm mindjárt), ugyanakkor ne vessetek meg azért, hogy én hóesés *elállásának örülök. A hó is nagy, a lapát is... a járda pedig nagyon hosszú, széles!
    Amúgy finom savanyú káposztát kaptam, és tartaléknak 2 marhapörkölt konzervet olcsón: - elírhatták az árát... :S :$
    Évi! Csabán voltál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, Szegeden néztem meg a kiállítást. Igaz ha jól emlékszem, Békéscsabáról is vannak képek. De ez nem biztos. :)

      Törlés
    2. Azt mondják már nem sokáig lesz hó.
      Bizony, ezt már elértem:D

      Törlés
  7. Bár már technikailag szerda van, de azért becsatlakozom gyorsan én is:

    -vettem ruszlit (nyamnyamnyam)

    - gyakon megengedték, hogy én csináljam végig egy bácsi teljes fizikális meg neurós vizsgálatát, és megdicsért a kedvenc dokim. ^ ^

    -találkoztam egy nagyon régi barátommal és beszéltem végre Bátyámmal :)


    Annak a krumplis pizzának a receptjét befirkanthatnád, minden krumplis cuccra vevő vagyok, és szerintem nem vagyok vele egyedül. :P ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügyes vagy! ;) És igen, a recept jöhet!

      Törlés
    2. Ó, a ruszlit énis csípem;D
      De ügyi vagy!!:)

      Közkívánatra máris gépelem a receptet:)

      Törlés
    3. Jaj, már azt hittem, hogy defektes vagyok a ruszlis dolog miatt. :D Az eladó néni olyan undorral nézett rám, mikor megvettem, kicsit meglepődtem. :D De akkor oké, relax. ;)

      Ja, köszi. ;) És a receptet is! ;))

      Törlés
    4. Nem, apás örökség a hal nálam:D És ebbe a ruszli is beletartozik, én imádom:D de én is csodálkoztam, hogy van még rajtunk kívül más is:D

      Törlés