2012. december 4., kedd

Ajánló: Akció a Babilon Antikváriumban

a két legújabb szerzemény
Vasárnap kimentünk a Főtérre a gyertyagyújtásra és a műsorra. Volt kalácsosztás is, de azt már nem vártuk meg, mert hideg volt. 

Viszont szerencsére a Kálvin téren parkolt keresztanyám, így át kellett mennünk a Kálvin téri antikváriumnál, ahol a kezembe nyomtak egy papírt. A papíron pedig az állt, hogy minden könyv 300 Ft a Babilon Antikváriumban december 10-ig!

Le is mentünk nézelődni, és van sok érdekes könyv minden féle témában. Találtam két könyvet, amik egyből megragadtak, úgyhogy megkaptam őket Márktól, mert nagyon jót főztem, kitakarítottam, és szép koszorút csináltam.

Az egyik gyönyörű bőrkötésű, egy regény van benne. A másik pedig 1880-as kiadású és két kisebb regény van benne. Le is fotóztam őket, de az új telónak nem túl jó a kamerája (a régi telefonomé kétszer olyan jó, de csak a másik volt beüzemelve...)

Szóval tehát Debrecenben a Kálvin tér 1. szám alatt a Babilon Antikváriumban december 10-ig minden könyv 300 Ft! Ráadásul: ha 5 könyvet vásárolsz, egyet ajándékba kapsz

És ehhez nem is kell egyszerre megvenni az 5-öt, elég ha megtartod a blokkot és tudod bizonyítani, hogy már vásároltál ott 300 Ft-ért.

Én biztosan visszamegyek még oda míg tart az akció:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése