2012. december 25., kedd

Hálás Hétfő #7

Igaz kicsit késett a dolog, de hát Karácsony van, mindenki családi körben igyekszik eltölteni, és nem a gép előtt (legalábbis én így vagyok ezzel). Ezért a következő időszakban szabadságoltam magam blogtéren is, idén már nem sok bejegyzés várható. De a Hálás Hétfő nem maradhat ki, még ha kedden érkezik is.

Amiért Hálás vagyok:

  • a családommal voltam 24-én ebédig
  • Szerelmemmel voltam édeskettesben 24-én este
  • örültek az ajándékaimnak
  • csodálatosan hasznos ajándékokat kaptam :)
  • játszottam Maci kutyámmal
  • gyertyafényes fürdőt vettünk szentestén :)
  • feldíszítettük a saját kis karácsonyfánkat, egész csinos lett :)
  • Márktól olyan ajándékot kaptam, amire egyszer utaltam, hogy tetszik, és megjegyezte! :)
  • kicsit fehér volt a karácsony :)
  • uncsim hazajött az ünnepekre Norvégiából
  • még előző héten találkoztam Bogyóval és adott az eszméletlenül finom házi narancslekvárjából:)
Továbbra is várom a ti listátokat:)

2 megjegyzés:

  1. Amiért hálás vagyok akkor: találkoztunk, és nagyon jó volt, még ha nem is tartott sokáig. Otthon voltam, sokat segítettem Anyuéknak. Előtte a negyedik közös fánkat díszítettük fel. Láttam Unokaöcsit, akkora már. :) Jó volt otthon.

    VálaszTörlés
  2. Én ma ettem meg a maradékját a lekvárnak, sokkal jobb volt, mint elsőre. :D Készülök az újabb adagra, csak kicsit másképp. Ha az is bejön, írom a receptet ;) Örülök, hogy ízlett.:)

    VálaszTörlés