2012. december 17., hétfő

Hálás Hétfő #6

Ma majdnem kimaradt, mert csak most értünk haza, úgyhogy kép is holnap lesz csak, de itt a listám:)

Amiért hálás vagyok a Hétfőnek:

  • Szerelmem nagyon ügyesen leállamvizsgázott
  • használtuk a hósprét, cuki sablonokat vágtam ki (fenyőfa, harang, szívecske, csillag, szaloncukor, gyertya) és a szobák ajtaját kidekoráltuk. 
  • megnéztük a Hobbitot 3D-ben<3
  • volt délutáni alvásunk :)
  • beszereztünk pár ajándékot, ami hiányzott
  • ettem epres-vaníliás álompitét 
  • éjszaka hazafelé nagyon szép képeket tudtam csinálni a főtéren
  • végre véglegesen leomlott bennem egy felnagyított probléma :)
  • beszéltem telefonon az anyósjelölttel, és a papóval meg a mamával is :)

Várom ismét a Ti listáitokat is! Hálára fel!:)

12 megjegyzés:

  1. no, akkor jövök én is, bár elég kurta listát sikerült összehozni :D hálás vagyok, amiért:
    - találkoztam Veled reggel
    - találkoztam egy régi-régi ismerőssel és váltottunk pár szót
    - jól sikerült a reggeli zh
    - végig bírtam csinálni az edzést, sőt, erőn felül teljesítettem
    - délután aludhattam egy kicsit
    - sikerült kitalálni, ki mit kap Karácsonyra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ügyes vagy a zhval is meg az edzéssel is:) Mi is csinálgatjuk:)

      Törlés
  2. -Leállamvizsgáztam :)
    -Sokat volta Babával :)
    -Kipihentem magam
    -Löwenbrau :D
    -Hobbit 3D

    VálaszTörlés
  3. Na megint el vagyok én is csúszva. :) De pótolom, mert a múlt héten történtek olyan dolgok, amit fel tudok sorolni.
    - elsőre leviszgáztam forgalomból :)
    - végre akkor kelhettem, amikor magamtól keltem (Persze ez elég korán volt ahhoz képest, hogy aludhattam volna)
    - csináltam narancslekvárt, holnap kóstolom, hogy jó-e. :) ( ezzel majdnem teljes a karácsonyi lista)
    - amiért nem vagyok hálás, az egy nagyobb vita egy normálisnak tűnő ismerőssel, de amiért hálás vagyok az Tesóm támogatása ebben a vitában
    - tegnap még nem, de ma már minden papírmunkát elintéztem
    - csütörtökön pedig megyek haza
    - és kaptam mézeskalács csengőt, nagyon szépet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gratulálok!:)
      Nagy kincs, mikor nem ébresztőre kell kelni:)
      Úúú, narancslekvár receptet kérem majd, bár sose csináltam még lekvárt, de jó ötletnek tűnik:)

      Törlés
    2. Ha holnap találkozunk, elmesélem! :)

      Törlés
  4. Passzív voltam! ;Đ nem csináltam tulajdonképpen semmit;) de legalább nem ment vagy 10 nap után először még éjjel sem nullafok alá 8-9 óta a hőmérséklet :)

    (Márk! szintén gratulálok!)

    VálaszTörlés
  5. Nem csak én vagyok "passzív" O:)
    (kép)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazad van, elfelejtettem, midnjárt csinálom is:)

      Törlés