2012. december 3., hétfő

Hálás Hétfő #4

Újra hétfő, újra ideje hálát adni:) Nem feltétlenül csak a mai napért, az elmúlt hétben történtek közül ki lehet emelni bármit:)

Az én listám:

  • apás nap volt, de találkoztam anyával is:)
  • kaptunk kakaót
  • megkínáltak egy raffaellóval:)
  • nagyon finom hotdogot feleztünk el apával
  • végre elkezdtünk mozogni, és máris kellemes fáradtságot érzek:)
  • ma hajnalban rám tört az ihlet, és egy egész jó vers kerekedett belőle:)
  • Szivi beágyazott és főzött finom teát, mire hazaértem:)
  • tegnap egy antikváriumban vettünk egy gyönyörű könyvet (külön bejegyzés később)

Márk listája:
  • Andi elment, de hamar hazajött
  • főzött nekem finom tejberizset
  • megtanultam mindet holnapra
Várom a ti listáitokat!:)

4 megjegyzés:

  1. nagyobb főzőcskén törtem a fejem, de a vége mákos tészta lett, az is éjfélre már ;Đ
    - a többit most is csak privátban küldöm, bocs!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó a mákostészta nagyon finom:))
      De nem érkezett meg a privát üzi!

      Törlés
  2. Nem jut most sok eszembe. Talán a hóesés szép volt, itthonról. De más szempontból várhatott volna még. De jót cselekedtem egy idegennel, akinek lehet eszébe sem jut, hogy megköszönje, pedig lehetősége lenne, igaz közvetítéssel. Na majd meglátjuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, itt csak havas-eső volt:) Tulajdonképpen nem jött hamar, mert már december van:)
      A jó cselekedet meg akkor igazán önzetlen, ha nem várunk cserébe még köszönömöt sem. Persze jólesik azért hallani:)

      Törlés