2012. december 6., csütörtök

Járt a Mikulás! :)


Ma kétszer is láttuk az igazi Mikulást a villamoson, biztosan figyelt, hogy jók vagyunk-e:) Álcázni próbálta magát, feketében volt, de nem volt túl profi, mert a nagy hófehér szakálla leleplezte:) És jók lehettünk, mert mire hazaértünk a városból, már itthon várt minket egy-egy csomag. Innen a cuki kis famozsár, amit múltkor használtunk anyáéknál és rájöttem milyen hasznos. És a tea, amit nagyon imádok:)


A másik Mikulás már tegnap érkezett egy nagy doboz formájában, onnan származik a jó meleg papucs (kívül-belül puha:), meg némi élelmiszer, gyümölcs (jó sok) és csoki

Aztán egymásnak is mikulásoztunk, onnan a nutella (ami nagy kedvencem, de mostanában elég luxusterméknek számít nálunk, kb. egy éve nem is ettem szerintem), sok csoki, meg a kaparós sorsjegy. Na meg félig innen, félig az anyáék Mikulásától van a sapi, ami egy darab sapka, csak kifordítható, nagyon jó meleg és puha:) Na meg a C vitaminos pezsgőtabletta is, ami igencsak ránk fér, mert még mindig megy a taknyolás sajnos.

És  egy negyedik mikulás is járt Keresztanyám személyében, aki pedig szintén élelmiszert hozott nekünk, pont olyasmiket, amik fogyóban voltak:)

Szerintem a Mikulásozás nagyon kedves hagyomány, szeretek ajándékozni, és szeretem ilyenkor is érezni, hogy még mindig a szüleim gyermeke vagyok:)

De az egyik legszebb Mikulásnapi ajándék mégis az, hogy egy hónap alatt 666-szor nyitottátok meg a blogomat:) Köszönöm!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése