2012. december 9., vasárnap

Tervek: Mesekönyv

A kreativitásomat mindkét szülőmtől örököltem, ebben biztos vagyok. 

Apukám eszméletlen gyönyörűen rajzolt, festett, csak jó pár éve felhagyott vele. Hátha nyugdíjas korában újra előtérbe kerül a kreatív énje...:) Bár az még odébb van. De mint kiderült abszolút hallása is van, amit lejátszanak előtte, azt hallás után visszadobolja, nem semmi. (Kár, hogy zenei téren nem örököltem...) 

Anyukám pedig kiskoromban meséket írt, meg verseket, főleg gyerekeknek szóló dolgokat, mivel óvónő volt. Mostanában találta meg a régi füzetét, és az én feladatom, hogy begépeljem a benne szereplő meséket. Én is próbálkoztam már mesékkel, de nem a klasszikus módon. Eddig csak egyetemi feladatokra készítettem ilyesmiket. Úgyhogy itt az idő. 

Anya szerint az én írói vénám még jobban kifejlett, mint az övé, úgyhogy megbeszéltük, hogy én szerkesztek, mindketten írunk, és az egyik munkatársa illusztrálja majd, aki szintén nagyon tehetséges rajzos. Remélem tényleg sikerül ezt majd befejeznünk együtt, és talán ki is tudjuk majd adni. Nem a pénzért, hanem azért, hogy egy csomó gyereknek örömet tudjak szerezni! :)

Most a karácsony megihletett egyébként is, egy versesköteten is dolgozom. Eléggé gyerekcipőben jár még, de a terv már nagyon készen áll a fejemben!:)

A könyvkiadáshoz sajnos semmi közöm, nincs ott se ismerős, se sok pénz. De ha már a vége felé járnak a projektek, akkor valamilyen megoldást kieszelünk:) Természetesen, ha bárki érintett ebben a témában, ne habozzon írni nekem privátban!;)

6 megjegyzés:

  1. Szurkolok, hogy sikerüljön! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Nem mostanában lesz ha lesz, de úgy is szólok majd róla:)

      Törlés
    2. Kérek dedikált példányt :D

      Törlés
  2. Van vagy 3 éve is talán már, még naplós-korszakból, hogy Évivel és Krisszel közös (?) meseírásba fogtatok, vagy valami ilyesmi.. nem?
    Volt szó valami pályázatról is (?) .. nem is tudom pontosan mi: éppen akkortájt eléggé "szétestem".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az elég régen volt, talán már igaz se volt:) Sajnos menet közben elakadt a dolog.

      Törlés