2013. március 12., kedd

Jennifer Lawrence

Elég sokan cikkeztek róla mostanában, ami nem véletlen. Már 20 évesen jelölték az Oscaron, és idén, 22 évesen meg is kapta a díjat, méghozzá a legjobb női főszereplő kategóriában.

Én először Az éhezők viadala című filmben láttam, már ott is nagyon tetszett. Bár én a könyvet is olvastam és imádtam, szóval akár ennek is betudható lenne a rajongásom. De ezután megnéztem az X-Men: Az elsők című filmben is, és a Napos oldalban is, amiért az Oscart kapta, nem ok nélkül. Igaz az X-Men csak egy "popcornfilm", de már abban is jól alakította Mystic-et. A Napos oldalért pedig valóban Oscart érdemelt. Ajánlom megnézni!:)

Amiért én imádom a csajt:

  • Céltudatos, magabiztos, eléri amit akar. Elég erőteljesen azon van, hogy megvalósítsa az álmait (gondolom jó részük máris teljesült:)
  • Nem tökéletes. Úgy értem, hogy teljes mértékben emberi. Képes elesni a lépcsőn, miközben az Oscar-díját igyekszik átvenni, leszakad a ruhája a másik díjátadón, esendő, ahogyan az átlagemberek.
  • Csinos. Nem egy kifejezett modell típus, de mégis modellkedik is. Van rajta gömbölyű terület, de  ezekkel együtt gyönyörű.
  • Menő. Az újságírók minden hülye kérdésére képes úgy válaszolni, mintha komolyan venné őket. Nem úgy van vele, hogy belőlük élek, azt mondom, amit hallani akarnak, hanem megmondja amit éppen gondol. Vagy bemutat, ha úgy van kedve:)
  • Vicces. Mindig tudja, hogyan reagáljon, akár a már említett lépcsőn felesésről van szó, akár egy hülye kérdésről.
  • Tehetséges. Mindemellett persze jó nagy mennyiségű tehetségre is szükség volt, hogy az arany szobrocska méltó gazdája legyen. De én úgy érzem, hogy teljes mértékben az.
Az origon találtam róla egy nagyon jó és nagyon hosszú, részletes ismertetést, akit bővebben érdekel, kattintson ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése