2013. március 28., csütörtök

A hét főbűn szerintem


Múlthéten tettem közzé a klasszikus értelemben vett főbűnök sorozatom utolsó részét. Saját részemről úgy érzem néhány bűn „elavult”, vagyis már nem is igazán tekintünk rájuk bűnként. Ezért úgy gondoltam, hogy megírom a saját listámat, a számomra legnagyobb bűnöket. Ma csak a listát teszem fel, aztán ismét csütörtökönként részletezem majd az előzőekhez hasonlóan.

Mivel a gyilkosság, hazugság, hűtlenség benne van a tízparancsolatban, így azok az én listámról kiesnek.

Az én hét főbűn listám:
  1. Ostobaság
  2. Tiszteletlenség 
  3. Előítéletesség
  4. Kihasználás
  5. Kegyetlenség
  6. Rosszindulatúság
  7. Lekicsinylés


Az eredeti hét főbűn cikkeket itt találjátok.

Ha van kedvetek írjátok meg, hogy szerintetek mi számít ma, vagy mi számít számotokra a 7 fő bűnnek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése