2013. március 5., kedd

Évforduló ketrecharccal

Sosem gondoltam, hogy az hogy ketrecharc és évforduló, valahogy, valaha egy mondatba fog kerülni nálam... Márpedig így lett. Ugyanis a 2. évfordulónkat egy ketrecharc gálán, pontosabban a III. Tüske Kupán fogjuk tölteni.

2013. március 16-án harmadjára rendezik meg a Tüske Kupát Debrecenben. Én pedig mint lelkes újságíró, sajtójeggyel elviszem a kedvesem. Aki természetesen örült neki, mint majom a farkának, mert hát férfi, ők valahogy bírják az ilyen erőszakos, verekedős, izzadós dolgokat. Én meg "a világ legjobb barátnője" vagyok, mert ilyen programra megyek az évfordulónkon:)

Egyébként a plakáton ki van hangsúlyozva a revans: Soltész László és Pocatilov Pavel összecsapását jelenti. De mellettük "ketrecbe lép" még Bernáth István, Fényes Zsolt, Polgár Ádám, Kálucz Martin, Felföldi Szabolcs, Kertész László, Taskó Rogrigó, és nagy meglepetésemre egy hölgy is, Rácz Irén.

Őszintén szólva nem gondoltam, hogy egy ilyen sport nőket is vonz, de úgy tűnik mégis:) Mindenesetre ha már ilyen helyzetbe kerültem, jobban utánanézek majd a sportnak, a résztvevőknek, hogy felkészült legyek. És már én is izgatottan várom, milyen élményeket tartogat ez az esemény számunkra, számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése