2013. március 13., szerda

Amiken nem érdemes spórolni

A hétköznapi emberek nem tehetik meg, hogy nagyobb összeget költsenek minden vásárláskor. Nem kell példálóznom szerintem, sokan vagyunk így ezzel. Vannak azonban olyan dolgok, amiken nem szabad spórolni. 

Fehérnemű – zoknik esetében néha megoldható a stoppolás, de ha bugyiról, gatyáról, melltartóról beszélünk, akkor már nem. A szakadt, foszlott, elszíneződött fehérneműknek igenis menniük kell! A pótlásuk közben találkozhatunk szuper akciókkal (kedvenc fehérneműboltom a Maya Debrecenben, olcsó, és minőségi magyar termékek). De vásárláskor is figyeljünk oda a minőségre, a nem megfelelő fehérnemű kidörzsölhet, akár allergiás reakciót is kiválthat. 

Sampon – én erre elég kényes vagyok. Tini koromban sok sampont kipróbáltam, mire megtaláltam az igazit, és ebből nem engedek. Nem a legolcsóbb márka, de nagy kiszerelésben kedvezőbb. És a hajam fontos nekem:)  Frissítés: Környezettudatosabb életmódváltáson estünk át, rátaláltam egy biosamponra, amitől még szebb a hajam:)

Gyógyszerek – a kötelező gyógyszereken semmiképp, csakis orvossal való egyeztetés után. De szerintem a vitaminokon sem érdemes, főleg télen, mikor kevésbé jut a szervezetünk vitaminokhoz.

Egymásra fordított idő – az emberi kapcsolatok átsegítenek a nehéz időkön, így ezeken spórolni tilos. Ha találkára nincs is időnk minden esetben, akkor ott a telefon. Ha ez is drágának bizonyul, ott az internet, egy üzenetet bármikor elküldhetünk ingyen. Szerencsére a családommal és Márkkal ingyen telefonálok, és a percdíjam sem magas, szóval nagyszülők esetében mindenképpen marad a telefon, mert elég messze laknak, barátok esetében pedig az internet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése