2013. március 11., hétfő

DIY: Cipőtartó dobozból

Már régóta nézegetem a neten a rengeteg DIY = Do It Yourself, vagyis Csináld magad! dolgokat, de eddig még nem próbáltam ki egyet sem. Itt volt az idő!:)

Közben anyáék felköltöztek a régi szobámba, az lett a hálójuk, én meg felajánlottam, hogy megcsinálom az éjjeliszekrényeket dobozból. Innen vettem az ötletet, nagyon tetszik! Amint megvannak a méretek neki is kezdek, anya már választott is hozzá papírt.

Ezen gondolkodva rájöttem, hogy milyen jó lenne egy cipőtartó az előszobába, mert ugyan van egy, de nem elég, mert az újságtól kezdve a táskákon át mindent oda teszünk le, mikor hazaérünk. Így mivel dobozunk a költözés óta még maradt, nekiláttam a saját tervezésű cipőtartómnak:)

Hozzávalók:
  • 2 kartondoboz (mérete a kívánt mérettől függ, a lényeg, hogy egyformák legyenek)
  • ragasztó (apától egy szuper erős folyékony ragasztót kaptam még régen, na ez mindent megragaszt, még most is kapargatom a kezemről...:)
  • csomagolópapír/régi újságpapír/régi könyvlapok/esetleg tapéta
Elkészítés:
  • oldalára fordítottam a dobozt, levágtam a fülecskéit
  • a másik dobozt félbevágtam, egyik oldalát teljesen levágtam, az lesz a polc
  • csomagolópapírral befedtem minden felületet, ami látszik
  • a félbevágott, "megcsonkított" részt beleillesztettem a nagy dobozba. Még ragasztanom sem kellett, annyira belepasszolt az egyik a másikba, teljesen stabilan áll.
Ár: 180Ft, ugyanis ennyibe került a 2m*70cm es csomagolópapír. Minden egyéb volt itthon. De dobozt egyébként is könnyen lehet ingyen szerezni:)

Sajnos minden lépésről nem készítettem képet, de borzasztóan egyszerű, bárki könnyedén megcsinálhatja. Ha valaki kedvet kapna küldjön képet, kíváncsian várom!:)

A következő projekt a maradék dobozokból készített újságpapírtartó lesz:)

2 megjegyzés: