2013. február 18., hétfő

Hálás Hétfő #15

Amikért hálás vagyok:


♥ újabb vidéki kiruccanás
♥ elviselem a negatív kritikát
♥ sok-sok névnapos és névnapozás
♥ közös meccsnézés
♥ társasjáték
♥ ajándékvásárlás kifulladásig
♥ Valentin-napozás 
♥ Márk első tökéletes süteménye ♥
♥ képes voltam herpesszel mutatkozni...
♥ walking dead új részek
♥ biztató szavak a legjobbkor
♥ újabb interjú Petruska Andrissal:)
♥ ülős-beszélgetős koncert
♥ mélyvízben helytállás
♥ jó tanács olyantól, akitől nem vártam volna 
♥ Katinéni-féle ápolás betegségre
♥ megismerkedésünk 2. évfordulója ♥
♥ összeveszés-kibékülés
♥ tavaszi időjárás ♥
♥ törődés
♥ palacsinta az évfordulósoktól

És Ti miért vagytok hálásak?:)

5 megjegyzés:

  1. - kinn szépen növekednek a hóvirágok
    - sok új mesekönyevt kaptunk, nekünk új, de egy polc majdnem tele
    - sok rejtvényt megfejtettem
    - Húgi jó hallgatótárs
    - rég nem látott ismerőssel jót beszélgettem

    VálaszTörlés
  2. Bár már kedd van, de azért leírnám:))

    -Tökéletes első évfordulózás Ádival♥
    -"sokáig" alvás :)
    -itthon vagytok:))
    -hosszú beszélgetések
    -munka (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és a palcsiból nekünk is jutott:D
      hát sajnos már nem sokáig vagyunk:(

      Törlés
    2. Feltűnt:( maradhattatok volna még egy napocskát

      Törlés