2013. február 21., csütörtök

Frissek

Mint láthatjátok jobb oldalon megjelent egy Like box, ott tudjátok lájkolni a blog Facebook oldalát, így mindig kaptok értesítést, ha valami frissül:)

Szeretném a cikkeket is lájkolhatóvá tenni, de az egyelőre nem sikerült. Aki ért hozzá, rám írhatna elmagyarázni:)

Szombaton jön egy új állandó rovat, a Szombati Szieszta, ami arról fog szólni, hogy mindig egy-egy filmet, sorozatot, vagy könyvet fogok ajánlani, hátha valaki a szombati pihenéshez ihletet kap belőlük:)

2 megjegyzés:

  1. Szia :)) első kommentem :D ha jól emlékszem itt tudod beállítani a tetszik gombot, de nem vagyok benne biztos, az elöző blogomban nekem is volt de nem találtam túl hasznosnak itt, mivel itt van megosztás gomb alapból nekem az elég :) de nézd meg a linket:

    http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jeee:) már próbálkoztam, kértem kódot meg minden, de a beillesztéssel akadtak problémáim:) nem vagyok profi a html-ben még, de majd fejlődök:)

      Törlés