2013. február 11., hétfő

Hálás Hétfő #14

Mivel ma elég későn fogunk hazaérni, most rakom fel a hálás listámat. Várom a tiéteket is! :)

Amikért hálás vagyok:


♥ interjút csinálhattam Petruska Andrissal (holnap felteszem)
♥ itthon volt öcsi
♥ diplomaosztón voltunk
♥ nacivásárlás Manóval
♥ 300as este a Koronában
♥ Pina Colada
♥ Macikutya
♥ mozi ♥Les Miserables♥
♥ barátnőzés
♥ egy rég nem látott barát váratlan felbukkanása
♥ karaoke
♥ pattogatott kukorica fűszerrel
♥ gyümölcstea
♥ egy kiégett égő miatti romantikus fürdőzések

És ti miért vagytok hálásak? :)

2 megjegyzés:

  1. Sorolom:
    - narancslekvár, új recept, mindjárt küldöm is :)
    - vezettem, nem sokat, de vezettem
    - szépséges hóesés, hó az még szinte aznap eltűnt
    - hosszas telefonbeszélgetés Anyuval
    - meglepetésképeslapokat küldtem haza
    - finom browniet sikerült sütnöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúú az első narancslekvár is isteni volt:) várom a receptet!:)
      itt már hó nem volt, én már a tavaszt várom nagyon:)
      Ú, a brownie recept is jöhet, még sosem sikerült olyat sütnöm, amilyet akartam...

      Törlés