2013. február 4., hétfő

Hálás Hétfő #13


Amikért hálás vagyok:
♥ végre leszedtük a karácsonyfát… igen még csak most
♥ Husi kitakarította a nagyszobát
♥ itt aludt öcsi
♥ mind megették az egyedi spagettimet
♥ végre kialudtam magam
♥ majdnem 5 évnyi virtuális napló tartalmat kaptam vissza
♥ anyukám a legjobb ember a világon és egyben az üzleti tanácsadóm is
♥ apukám a legjobb fej, mindig tudja, mit csináljon, ha rosszul érzem magam
♥ a barátaim a legjobbak, mindig akad, aki támogasson
♥ boldog vagyok :)
♥ sok az új izgalmas dolog, ami rám vár
♥ zsufik a napjaim

És Ti miért vagytok hálásak?:)

12 megjegyzés:

  1. -hétvége a Szerelmemmel♥
    -végre beszélhettem egy távol élő baráttal :)
    -hosszú hétvége volt és holnap sincs suli:)
    -jól ment a német
    -nem rágtam a körmöm->már szép nagy;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az együtt töltött időért én is mindig hálás vagyok:)
      De jó egyeseknek, hogy hosszú hétvége volt:D
      Ügyes vagy! Csak így tovább a körmöddel;)

      Törlés
  2. - nem voltam másnapos 8-9 feles pálinka után
    - simán ment a tárgyfelvétel
    - ittam erdeigyümölcsös savót
    - jól ment az edzés
    - 20 percen át bámulhattam a gigászi hópelyhek hullását :)
    - fotótúra este, csodálatos képekkel :)
    - új költői képek az aktuális versemhez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a nemmásnaphoz:D
      A tárgyfelvétel még szép, hogy simán megy most már:)
      Milyen az az erdei gyümölcsös savó?:O
      Óóó, én lemaradtam a hópelyhekről:(
      Alkoss, alkoss, alkoss!:)

      Törlés
    2. a savó nagyon finom, persze nem magában, bár úgy még nem kóstoltam :D édesítve van cukorral, édesítőszerrel, plusz mindenféle gyümölcsaromát is beletesznek. finom és édes :) 1%-os gyümölcstartalommal bír, szóval C-vitamin nem sok van benne, viszont a savóban sok a fehérje, szóval valamennyire egészséges is :) a Fórumban a Sparban árulják 150 Ft-ért, 1 litetes kiszerelésű. csak ajánlani tudom! :D mindenféle ízben elérhető. több infó itt, csak jót írnak róla:

      http://blogol.hu/comment.php?log=515939

      Törlés
    3. Ja hogy ez aaaaaaaaz. Ilyet már ittam!!:) isteni finom:) Képrl ismertem rá, így hogy gyümölcssavó, tuti nem ugrott volna be:)

      Törlés
  3. Most jövök én is, sorolok pár dolgot. Bundáskenyér, tegnapi kis hóesés, grapefruit, én is kérem majd a bejegyzéseket, és ha Ti megkaptátok, gondolom én is meg fogom kapni. :) És hálás vagyok magamnak, hogy 1999 óta írom a saját naplóimat. Sok elfeledett emlék előjön így. Persze rosszak is, de azok is az életünk része.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tuti megkapod te is, és jó érzés, hogy nem tűntek el csak úgy az éterben:) na és mégjobb, hogy a hozzászólások is megvannak:) A rossz emlék is emlék, és hozzájárult ahhoz, aki ma vagy:)

      Törlés
  4. - hétvégén végre ki tudtam magam pihenni
    - a hóesést én is csak ismételni tudom
    - az összes vizsgám a lehető legjobban sikerült
    - végre tényleg minden este edzek és meg is van az eredménye :)
    - volt időm festeni, készül a következő képem
    - nekünk van a világ két legédesebb szőrmóka, akik mindig mosolyt csalnak az arcomra
    - de legfőképp azért vagyok mindig hálás, mert a párom a legjobb barátom és mindig mellettem áll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még csak ma délre jutottam el odáig, hogy kipihentem a múlt hetet:)
      Gratulálok a vizsgáidhoz!:)
      Milyen edzést csinálsz? Nekem is gatyába kéne ráznom magam:)
      Mindig is szerettem volna ha megvan bennem a festés képessége mint az apukámban, de sajnos anya rajzolási "tehetségét" örököltem:D
      Milyen szőrmókok?*.* Nekem egy degum volt sokáig, azóta se tudja pótolni semmilyen állatka...
      Ezért én is mindennap hálás vagyok:)

      Törlés
    2. Még van egy utolsó vizsga pénteken, de nagyon tartok tőle... alig várom, hogy túl legyek rajta.
      Semmi extra, csak minden este 20-30 percet erősítek, felülés, comb... ilyesmi. Viszont mellette sokkal kevesebbet eszek plusz azt is megnézem, hogy mit. Így egy 2 hét alatt már a biztos 3 kiló lement. :)
      A festés úgy jött, hogy 2 éve nyáron egyre többször fogalmazódott meg bennem, hogy nem hiszem el, hogy nem tudnék festeni.. :D kipróbáltam, először csak temperával, hogy ne legyen nagy az anyagi beruházás. Az épületeket, tájképet, meg mostanában minél színesebb dolgokat szeretek festeni, nem mondom hogy húúú de jól, de engem lenyugtat, kikapcsol.
      A szőrmókok a vadászgörényeink, náluk édesebb állat nincs a világon :)

      Törlés
    3. Biztosan menni fog, majd küldjük a pozitív energiákat:)
      Váó, az szép eredmény! Gratulálok!:) És saját magad kigondoltad, hogy miket fogsz csinálni, vagy valami videóval csinálod?
      Na de akkor neked csak van tehetséged hozzá, csak ki kell hozni a legtöbbet;)
      Ó, a vadászgörények tényleg írtó cukik, ha tarthatnánk állatot az albiban tuti én is ilyen szőrmókokat választanék:)

      Törlés