2013. január 22., kedd

Hálás Hétfő #11

Tegnap kimaradt, ugyanis vidéken "nyaralok":)

Amiért hálás vagyok:
♥ a vidéki kiruccanásért
♥ mert okosabb vagyok, mint azt gondolják:)
♥ sikerült az összes vizsgám, ráadásul nagyon is jól:)
♥ támogatják az ötleteimet a főnökeim az újságnál
♥ úgy tűnik saját gyakornoki programom lesz:)
♥ befejeztem A sötét ötven árnyalatát (ha a harmadikkal is végeztem jön egy összefoglaló véleményezés)
♥ volt időm írni, és ihletem is van:)
♥ jó nagy a fürdőkád, sokkal kényelmesebb ketten fürdeni, mint otthon
♥ csináltunk hóangyalt
♥ hócsatáztunk
♥ 300as este a Kornában Pina Coládával:)

És Ti miért vagytok hálásak?:)

3 megjegyzés:

  1. -Hócsata (én nyertem)
    -Itthon vagyok:)
    -Találtam 140 koronát egy régi könyvben
    -Találtam 200 forintot egy régi könyvben
    -Sok régi könyv van még :)

    VálaszTörlés
  2. Neked is gratulálok!
    Vidék? :O
    Lesz akkor bőven mit mesélned :)
    Kimaradt a felsorolás 3. helyéről a szerénységed, így hát én említem xD (az utolsó sorod nem értem!)
    MÁRK!
    Nem is tudod, milyen gazdag vagy!
    - Nem a *találtpénzek miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "csak" Márkéknál voltunk otthon vidéken:) És tudod, hogy kellően szerény vagyok, csak ismerem magam:)
      A 300-as este annyit tesz, hogy minden 300Ft:) így a koktélok is:)

      Törlés