2013. január 18., péntek

Túrós csusza

Az egyik kedvenc ételem, isteni finom, és hamar készen van:)

Túrós csusza

Hozzávalók:
  • tészta
  • szalonna
  • túró
  • tejföl
  • kapor
Elkészítés:
  • odatesszük főni a tésztát
  • a szalonnát serpenyőben megsütjük
  • ha kész a tészta hozzáadjuk a szalonnát (én a zsírjából is szoktam hozzáadni)
  • belemorzsoljuk a túrót
  • anya trükkje, hogy valamennyi tejfölt már ilyenkor hozzáad, én csak tálaláskor szoktam tejfölt tenni rá, és megszórom kaporral
Gyors, egyszerű, nagyszerű:)

4 megjegyzés:

  1. Nem szeretem szalonnával, de amúgy jöhet

    VálaszTörlés
  2. Ne viccelj már, hát a szalonna a legjobb része! :DDD ;)

    Amúgy még eszembe se jutott kaprot tenni rá, pedig adná magát a túróhoz... Legközelebb kipróbálom így is, biztos finom. :)

    VálaszTörlés
  3. A szalonna a legjobb része meg a kapor!!!:D

    VálaszTörlés
  4. Nem baj, nekem nem jó úgy, és eszem édesen is :)

    VálaszTörlés