2013. január 3., csütörtök

10 mondat, amit soha nem fogsz hallani egy nő szájából

Vagy legalábbis nem sűrűn...

  1. Túl sok cipőm van, idén már nem veszek többet!
  2. Drágám ma én szeretném kivinni a szemetet!
  3. Nézd nyugodtan a meccset, most úgyis mosogatni akartam.
  4. Képzeld, akciós volt a kedvenc söröd, vettem egy rekesszel!
  5. A szüleim meghívtak minket a házassági évfordulós vacsorájukra, de menj nyugodtan a meccsre a haverokkal.
  6. Olyan csinosnak érzem magam, hogy megeszek még egy hamburgert!
  7. Pontosan tudom, hogy mit veszek fel az esti bulira, így elég lesz 10 perc, hogy elkészüljek.
  8. Tudom, hogy már nagyon régóta erre vágytál, úgyhogy vettem neked egy xboxot!
  9. Még soha nem sírtam a Grace Klinika részein.
  10. Mindig is olyan férfira vágytam, aki szanaszét dobálja a ruháit a házban!

5 megjegyzés:

  1. Háhh, de nem szeretem az ilyeneket! :D Nem szeretem a cipőket, vásárolni meg főleg. :D Inkább én is mellé ülök meccset nézni. És simán elkészülök 10 perc alatt xD És ha lenne pénzem, simán vennék Neki xboxot. :)

    VálaszTörlés
  2. Évi, te vagy a tökéletes barátnő, akár egy scifiben :D

    Amúgy az utolsó hárommal tudok azonosulni, bár annyival kiegészíteném, hogy: 1) magamnak venném az Xboxot; 2) én még TÉNYLEG nem sírtam a GK-án; 3) nálam rendetlenebb nehezen lehet bárki is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ami igaz, az igaz. Én nem néztem a Grace klinikát annyira, szóval esélyem sincs bőgni. :D És csatlakozok Hozzád. Én vagyok a rendetlenebb. Már néha zavaró. :D

      Törlés
    2. Ezek természetesen sarkított dolgok:) Meg általánosítás:)

      Törlés
  3. Na és az mi, amit férfi nem mond sohasem? :/

    VálaszTörlés