2013. május 22., szerda

Önkéntes munka nyaralásért!

Találtam egy cikket egy szuper lehetőségről. Néhány barátnak már elküldtem, akiről tudom, hogy tervez hasonlót, de gondoltam megosztom itt is, hátha többen kapnak majd a lehetőségen.

A kezdeményezés külföldön már nem újszerű, de itthon még nem igazán hallottam róla. Arról szól, hogy 2-4-6-8 óra munkáért, szállást és ételt kapunk. Ahol én nézegettem a munka főleg földművelés, ház körüli munka, gyermekfelvigyázás, állatgondozás volt, de ez változó. Az oda- és a hazautat nekünk kell állni.

Ez egy fantasztikus lehetőség akkor, ha jelenleg nincsen annyi spórolt pénzünk, hogy két hetes külföldi útra fizessük be magunkat. De emellett nem pusztán turistaként, hanem "beépülve", testközelből ismerhetünk meg egy teljesen más kultúrát, szokásokat, hagyományokat, életmódot.
A szállásadók általában környezettudatos családok, közösségek, akik számára fontos a környezet védelme, az egészséges életmód, szeretete. Nem mint pusztítók kívánnak jelen lenni benne, hanem mint gyógyítók. Fontos tudni, hogy nem szektákról, vagy vallási csoportokról van szó. 

Én főleg a www.helpx.net oldalt böngésztem, és csodálatos helyeket találtam. Az eredeti cikket itt találjátok, ebben sokkal több lehetőség fel van tüntetve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése