2013. július 29., hétfő

Hálás Hétfő #38

Amikért hálás vagyok:
♥ csodálatos életem van ♥
♥ munka
♥ csodálatos család ♥
♥ apáék koncertje
♥ felismerések
♥ medencézések
♥ kerti sütés-főzés
♥ nagykállói városnézés, strandolás, Ínségdomb megmászása
♥ anya névnap
♥ pihenés
♥ mindjárt szabi
♥ egy veréb megmentése
♥ "zöldülés"
♥ hatalmas akciók az Alexandra könyvesboltban (180 Ft-ért vettem könyvet+200 Ft-ért kaptam:)
♥ tengeri só, ha már tengerpartra nem jutunk el idén:) na de majd jövőre;)
♥ decoupageolás, lakásdíszítés
♥ mozgás
♥ rég nem látott rokonokkal találkozás
♥ képes vagyok megbocsátani, és ezáltal elengedni
♥ meggyes csokilikőr
♥ babázás
♥ fagyi
♥ ventilátor
♥ dinnye
♥ felszabadulás
♥ olvasás
♥ lábáztatás lavórban levendula illóolajos vízben

És Ti mi(k)ért vagytok hálásak?:)

3 megjegyzés:

  1. -felvettek Egerbe :)))
    -csajos napok
    -Mályi-tó
    -barnulás :)
    -medencézés Szivivel♥
    -Lillafüredi kirándulás és kisvasutazás szintén Szivivel:)
    -nagyon jó fagyizót találtunk;)
    -30napos comb kihívás elkezdése.. :D
    -megtaláltam az érettségi bizim :D
    -pakolgatás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gratulálok^^ a fagyizót majd mutasd meg!:D

      Törlés
    2. okéés,bár nem olyan finom, de 170ft és kb olyan mintha 2.5 gombócot kapnál, és ingyen van a roletti a cukorka és a kiskanál :D

      Törlés