2013. június 25., kedd

DIY: táska kinőtt/kiszakadt farmerből

Már régóta tervezem, hogy a régi kinőtt, illetve kikopott, kiszakadt farmereimet valamilyen formában újrahasznosítom. Az első számú ötletem az volt, hogy táskát varrok belőlük, úgyhogy most ezt valósítottam meg.

Ha valaki amiatt tántorodna el, mert nincs varrógépe, az ne tegye! Nekem sincs:) Igaz így sokkal időigényesebb, de kis odafigyeléssel nagyon egyszerű kézzel szépen varrni. Valószínűleg nem fog annyit bírni mint egy géppel varrott táska, de legfeljebb nem pakolom túl:)

Első lépésként levágtam a farmerom szárait a szakadás mentén. Ezután kifordítottam, majd tollal húztam egy egyenes vonalat, ami szerint bevarrtam az alját. Ezután a szárakból hosszában levágtam 3 kb 2 cm-es csíkot, amikből a táska pántját fontam. Ezután a pánt két végét a táska két végére varrtam. Végül vettem egy cipzárt bele (110 Ft), azt is szépen belevarrtam, és voilá, így áll most. Tervezek bele tenni még bélést is, de egyelőre keresem a megfelelő anyagot hozzá.

Akinek van hasonló sorsú nadrágja, ne féljen a kidobása helyett kreatívkodni kicsit!:)

2 megjegyzés: