2013. június 19., szerda

Diéta? Életmódváltás!


Tegnap volt egy hete, hogy belekezdtem egy diétába. Ez a bejegyzés az eddig tapasztaltak miatt íródik. Egy hét ugyan nem sok idő, de sikerült átélnem máris pár dolgot, amiről szeretnék szót ejteni.

Nem vagyok túlsúlyos, minden ismerősöm szerint csinos vagyok. 156 cm és 58 kg voltam, mikor elkezdtem diétázni. Akkor is normális volt a testtömeg indexem. Most azt kérdezitek, hogy akkor mégis miért vágtam bele ebbe? Azért, mert nem érzem jól magam a bőrömben. Nincsen testképzavarom, pusztán érzem, hogy voltam ennél csinosabb, és azt a formámat szeretném visszaszerezni. És nincsenek képtelen céljaim sem, kb 6 kg-ot szeretnék leadni.


Választottam egy diétát magamnak, de nem minden lépést tartok be teljesen. Most megint kérdezhetnétek, hogy akkor miért csinálom ezt az egészet? :) Nos, mert úgy gondolom, hogy a diéta alapja nagyon jó, de főként olyanoknak, akik nagyobb súlyfelesleget szeretnének leadni. Én kevéssel is beérem, így nem a gyors fogyás vonz, hanem a lassú, de tartós alakformálás :)

A tapasztalataim pedig ezen a héten picit szomorúak voltak. Még a családom is kinevetett a diéta miatt, hogy minek az nekem, de a barátaim közül is mindenki így reagált. Egyikük sem mondta azt, hogy rendben, ha így szeretnéd, akkor támogatlak benne. Egyedül az én kis drága vőlegényem áll mellettem és büszke rám :)

A másik tapasztalatom az, hogy fú, de nehéz ellenállni!:) Ha mindenki szalonnát süt a környezetemben, nagyon nagyon nehéz megállni, hogy a görög salátánál maradjak:) Vagy ne kapjak be egy szelet csokit, vagy egy kis pudingot. Na és nagyon nehéz úgy főzni a vőlegényemnek, hogy én nem ehetem meg amit főzök, szóval a főzés közbeni kóstolás is kizárva. Úgyhogy minden tiszteletem azoknak, akik diétáznak! Nagy lelki erő kell hozzá, hogy teljes mértékben betartsuk a szabályokat.

A saját diétámról külön blogot vezetek, akit érdekel megnézheti ITT. De ez nem egy okoskodó, tanító jellegű dolog, csupán naplózom a történteket, és megosztom a választott diétám alapját, ha más is belevágna!:)

A célom a hosszútávú pár kiló elvesztése után is megtartani egy egészségesebb étrendet, életmódot. Remélem sikerül elérnem!:)

6 megjegyzés:

  1. Én támogatlak. Engem azért "nevettek ki", mert tornázni alakformálás miatt akarok, nem a fogyásért. Csak max egy kicsit. Nekem is kellene valami váltás, bár én simán ellen tudok állni a szalonnának, csokinak. Sőt ebben a melegben mindennek! :D Kitartás!
    Megjegyzés: Olyan jó látni,olvasni, hogy vőlegényed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a biztató szavakat!:) Akkor átérzed a támogatottság hiányát, de én azt mondom, csináld csak!:) Mondjuk igen, a meleg sokat segít ebben, hogy kevésbé kívánom a nehéz ételeket, na meg tutira megiszok 1,5 liter vizet naponta:)
      Nekem meg nagyon jó érzés leírni^^ Még így kimondva, írva ritkán használtam ezt a szót, szokni kell:)

      Törlés
  2. A drága sógornőd is támogat, bár csak a távolból de na:))
    olyan jó,hogy neked van akaraterőd :(( kitartást továbbra is!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi sógornőci <3
      Hát van valamennyi, de nem teljes:) Ma sem voltam jó kislány, de ilyen melegbe úgy nem volt kedvem főzni már, és semmi nem volt itthon, amit ehettem volna:(

      Törlés
    2. néha lehet bűnözni,nem?:D

      Törlés