2013. szeptember 20., péntek

Time Together

Debreczeni Zamat Fesztivál


Az egyetem előtti téren idén is "bemutatkoznak" az ország legjobb kolbászai és pálinkái. A gasztronómia mellett természetesen a szórakoztatás sem marad el, jönnek a Dumaszínházasok, és fellép például: Kiscsillag, Szabó Balázs Bandája, a Kerekes Band, a Mystery Gang. A rendezvény pénteken és szombaton 17 óráig, valamint vasárnap egész nap ingyenesen látogatható. Bővebb információ a fesztivál honlapján ITT.


Kandiaparti - Bioparty - 10 éves a debreceni Bioudvar!

Debrecenben a Kandia utca 14. szám alatt már 10 éve működik a város első biopiaca. Szeptember 21-én, szombaton ebből az alkalomból a megszokott piac mellett szülinapi programokkal,  érdekes előadásokkal várják a vásárlókat, nézelődőket. A Bioudvar facebook oldala ITT érhető el.

Autómentes nap

Idén szeptember 22-én, vasárnap tartják az autómentes napot. Programok a Déri téren és a Kossuth téren lesznek. Az érdeklődök DKV kiállításon vehetnek részt, KRESZ tesztet tölthetnek ki, versenyezhetnek, bemutatókat nézhetnek meg, valamint maratonra illetve városkerülésre is nevezhetnek. A programokon való részvétel ingyenes. A környéken útlezárásokra lehet számítani. Bővebb információ ITT


2 megjegyzés:

  1. Én anno a nyári gyakszim egy részét egy a debreceni biopiacon is megforduló hadházi gazdánál csináltam meg. ő mondta, hogy bár az emberek érdeklődnek a biocuccok iránt, megfizetni nemigen tudják mindennap.

    VálaszTörlés