2013. november 4., hétfő

Hálás Hétfő #52

Amikért hálás vagyok:
♥ hosszú hétvége vidéken
♥ családi tvzés
♥ kivilágított temető látványa
♥ meggyes pite
♥ jó szívvel tudok adni
♥ krumplilángos készítése Kati mamával
♥ Pici még mindig tud pacsit adni:)
♥ megint született kisbárány
♥ sokat nevettünk
♥ hamar eltelt a hosszú utazás
♥ szépséges növényeim jól érzik magukat nálunk
♥ Nóri végre hazajött♥
♥ nagyon sokat vezetek
♥ jó idő volt
♥ vállalások
♥ rokonlátogatások

És Ti mi(k)ért vagytok hálásak?:)

3 megjegyzés:

  1. Nah igen. Bár a kivilágitott temető látványa morbid kissé, de nekem is tetszik. Különösen este sötétben hazafelé menet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem mondanám morbidnak. Kicsit libabőrös talán, de ha tisztelettel emlékezünk a halottainkra, nem kellene, hogy morbid legyen:)

      Törlés
  2. Én csak azt idéztem, amit anyám mondott:)

    VálaszTörlés