2013. október 7., hétfő

Hálás Hétfő #48

Amikért hálás vagyok:
♥ 23 éves lettem
♥ Husi egyedül mosott ügyesen
♥ szuper volt a szülinapom
♥ sok hasznos ajándékot kaptam♥
♥ Mihály-napi vásár kincsei: téli szövetkabát álomáron♥, szaladgálós bundás bakancs, sapka, melegítő, zokni
♥ Macival játszottunk sokat
♥ gyönyörű az idő
♥ szülinapi bográcsozás
♥ kilépés a komfortzónámból, még ha kicsinek tűnő dolgokkal is
♥ kedves emberekkel beszélgettem
♥ letagadhatok 5 évet a koromból:D
♥ téli paplanba begubózni♥
♥ egy öreg bácsitól nagy igazságot hallani a buszon
♥ kötött, vastag ruhákat hordani
♥ vasárnapi punnyadás a vásár után
♥ anya-lánya vásározás
♥ napsütésben sétálgatás
♥ megérkezett egy év után(!) a diákigazolványom
♥ hagymagyógyszer

És Ti mi(k)ért vagytok hálásak?:)

2 megjegyzés:

  1. A vásárban mi is kint voltunk, szombaton. Bugyit meg zoknit(vastagat és puhát) vadásztunk szó szerint. Meg kaptam egy ólomüvegből készült rózsaszínes bedugós fülbevalót. Kék sajna abból nem volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor gondolom sikerrel jártatok:) nekünk szerencsére sikerült mindent beszerezni jó áron, ami hiányzott:)

      Törlés