2013. december 31., kedd

Hálás Hétfő #56-57-58-59-60

Amikért hálás vagyok:
♥ munkát kaptam♥
♥ szuper a fizetésem, ami nagyon jól jött, mert tudunk félretenni az esküvőnkre:)
♥ szuper kedvesek és aranyosak a kollegák♥
♥ Husi szerződését is meghosszabbították
♥ két hónap után haza tudtunk menni vidékre
♥ csodálatos karácsonyunk volt
♥ kezdem felfedezni Szoboszlót
♥ valóra vált egy álmom: pénzt keresek a cikkeimmel♥♥♥
♥ egy induló újság szerkesztőségi tagja lettem♥ nemsokára tudósítói igazolványt is kapok:)
♥ minden ajándékot sikerült beszerezni időben, és mindenkinek sikerült örömet szerezni
♥ nagyon finomat sütöttünk
♥ öcsi sokat volt itthon
♥ megkaptam az első fizetésemet:)
♥ hosszú ünnepi szünet
♥ barátos szülinapozás
♥ bowlingozás
♥ barátos karácsonyozás
♥ barátos szilveszter lesz:)
♥ másik álmom, ami idén valóra vált: az egyik versem pályázatot nyert, így bekerül egy antológiába:)
♥ a héten már használhatom a kis Cosmo naptárat:)
♥ szuper ajándékokat kaptam karácsonyra:)
♥ máris megkaptam a szabimat az esküvő utánra:)
♥ minden rendben van
♥ gyógytea
♥ a vízforraló sokat segít:)
♥ narancsos forralt borozás a főtéren Csacsival
♥ házi készítésű adventi koszorú
♥ mézeskalács-sütögetés
♥ Jenga:)
♥ házi puha kiscipő♥
♥ háromszor járt idén a Mikulás:)
♥ mamák meglátogatása
♥ uncsim is hazajött ünnepekre
♥ céges évzáró buli, szupi kajákkal:)
♥ az eddigi legkisebb rezsi decemberben
♥ csodálatos volt a 2013-as évünk:)♥

És Ti mi(k)ért vagytok hálásak?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése