2013. november 18., hétfő

Hálás Hétfő #54

Amikért hálás vagyok:
♥ részt vettem életem első szerkesztőségi ülésén, mint szerkesztőségi tag♥♥♥
♥ megvan a lagzink helyszíne is:)♥
♥ a tekink szépen cseperedik és pózol a fényképezőnek:D
♥ múlt héten sokat dolgoztam
♥ mindenhol találtam parkolóhelyet
♥ egyre több új helyre vezetek
♥ mama 70. szülinapján összegyűlt a család
♥ isteni sütiket ettünk
♥ nagy családi közös kép
♥ zsufi hétvége
♥ barátos szülinapozás
♥ gyógyteát kaptam elő-mikulásra:)
♥ kedves emberekkel találkozok
♥ hazaértünk épségben az éjszakai ködben
♥ nem kellett főznöm a hétvégén

És Ti mi(k)ért vagytok hálásak?:)

1 megjegyzés:

  1. -új fejezet az életemben
    -boldogság
    -bulik :)
    -nyugis hétvége:)
    -régi ismerősökkel beszélgetés
    -imádom a barátnőim♥
    -péntek esti FMBK :))
    -sokáig alvás :))
    -sütike :D
    -filmezés
    -laza hét ;)
    -Gergő névnapozás :)
    -"torna"

    VálaszTörlés